21 Kasım 2012 Çarşamba

Mehdi Zana’dan Güney Kürdistan’a destek çağrısı..

Tanınmış Kürt şahsiyetlerinden Mehdi Zana, bir açıklama yaparak, Güney Kürdistan’a yönelik bir savaş çıkması halinde “korumak ve destek amacı ile elimden geleni yapmak için” Kurdistan’a gideceğinhi açıkladı. 

 Zana diasporada yaşayan Kürtlerin de Güney Kürdistan’a destek olmaları çağrısında bulundu.

Zana’nın çağrısı şöyle:

“Destek Çağrısı,

Bağdat hükümeti değişik oyunlarla Güney Kürdistan’da hükmetmek istemektedir. Bundan ötürüdür ki bu günlerde Kurdistan’ın geleceği büyük bir risk ile karşılaşmaktadır. Bilindiği gibi son gelişmlere karşısında Kurdistan başkanı peşmergelere Kurdistan’ı savunmaları için hazırlık çağrısında bulundu.
Bu gelişmeler karşısında ben Mehdi Zana olarak kendi kendime orda bir Kurdistan kurulmuş ve bizlerin de oraya destek sunması gerekiyor dedim. Bu yüzden Kurdistan’ın dışında yaşayan  Kürtlerin Kurdistan’a destek amacıyla hazır olmaları yerinde olacaktır.

Bu duygularla ben kendi kendime bir karar aldım, eğer savaş çıkar ise ben korumak ve destek amacı ile elimden geleni yapmak için Kurdistan’a gideceğim.

Öyle inanıyorum ki bu yurtseverlik duyguları bütün Kürtler de mevcut.

İşte bu yüzden halkım ile bu duygularımı paylaşmak istedim.

Sevgi ve saygı duygularıyla.

Mehdi Zana”

Kaynak: gelawej.net 21 Kasım 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder