18 Nisan 2013 Perşembe

İstifa Eden Korucubaşı: ‘Artık Ayrışma Değil Birleşme Zamanı’

KORUCU
Güçlükonak’ta Korucubaşı Hasan Özer, korucu olan kardeşi Ezdin Özer ile birlikte istifa etti. İstifa eden Hasan Özer, çalışacak başka iş olmadığı için koruculuk yaptıklarını belirterek, “Artık ayrışma değil birleşme zamanı olduğunu düşünüyorum” dedi.

Bir taraftan AKP hükümeti yeni koruculuk kadroları dağıtırken, diğer taraftan yıllardır koruculuk yapanlar da istifa ediyor.

Güçlükonak’ın Damlabaşı köyünde (Dilopkê) Korucubaşı olan Hasan Özer ile kardeşi Ezdin Özer koruculuktan istifa ederek silahını bıraktı.

Konuya ilişkin bilgi veren Hasan Özer, koruculuktan 3 ay önce istifa etmek için Güçlükonak İlçe Jandarma Komutanlığı’na dilekçesini verdiğini; ancak dilekçesinin 6 Nisan’da kabul edildiğini söyledi.

Hakkında kadınları korucu yaptığı yönünde iddiaların dolaştığını ve bundan ailece olarak çok rahatsız olduklarını ve bu iddialar karşısında tepkisini ortaya koymak için kardeşi Ezdin Özer ile birlikte koruculuktan istifa ettiğini kaydeden Hasan Özer, “Biz ne olursa olsun kadınları korucu yapmayız. Biz de çalışacak başka bir şeyimiz olmadığı için koruculuk yapıyorduk. Ama artık anladık. Ve şu saatten sonra koruculuk yapmanın bir anlamı kalmadı. Ben artık ayrışma değil birleşme zamanı olduğunu düşünüyorum. Kendime başka bir iş bulup çalışacağım. Ama artık koruculuk yapmayacağım. Ben Konya’ya inşaatta çalışmak için gittim. Kardeşim Ezdin de çalışmak üzere Kuzey Irak’a gitti” şeklinde konuştu.

Kaynak: DİHA 16 Nisan 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder